PRESENTACIÓN
LIBRO DEL ALUMNO
ADVANTAGE

ENGLISH FOR COMMUNICATIONS

 

  • With a practical and modern approach, this book integrates practice and theory, to enhance the English learning process. The book focuses on basic communication techniques and on the relationship between clients and companies, which comprise both marketing strategies and consumer rights.
  • Contents are distributed in 13 units, which include case studies and exercises to complete in English that compound what has been covered in each unit.
  • With the help of the listening comprehension tasks designed for each unit, students reinforce their previous knowledge and are able to appreciate the practical value of new knowledge attained in class.
  • Se ofrece al profesor usuario el servicio exclusivo Macmillan Advantage, donde poder encontrar en un mismo sitio una completa batería de materiales complementarios para garantizar una atencion personalizada a los alumnos.

AUTORES:

María Zabala Peña, Beatriz Papaseit Fernández, Carmen Blanco García, Francisco Lobato Gómez y Fernando L. Villagrá

EL LIBRO DEL ALUMNO DE UN VISTAZO

 

Consulta el índice del libro, descárgate una unidad de muestra y descubre cómo se organizan los contenidos dentro de una unidad y la metodología de enseñanza.

RECURSOS EN ADVANTAGE

 

Macmillan Advantage es un espacio diseñado para hacer tu vida más fácil, con todos los recursos en un mismo sitio, accesible en cualquier momento y desde cualquier dispositivo. Aquí no solo encontrarás todos los materiales que necesitas para tus clases, sino también legislación, formación, etc… para hacer tus tareas habituales más sencillas y agradables.

Estos son los recursos disponibles en Advantage para English for Communications: